مراقبه امواج قلب

قلب وظیفه پمپاژ خون به کل سیستم گردش خون را دارد تا اندام ها ، بافت ها و سلول ها ، مواد مغذی و اکسیژن را دریافت و مواد زائد مانند دی اکسید کربن را حذف کنند . تحقیقات نشان می دهد قلب ممکن است به اندازه مغز پیچیده باشد ، که به آن “مغز کوچک” گفته می شود. 

قلب قبل از تشکیل مغز می تپد . وقتی مغز مرد ، قلب تا زمانی که اکسیژن داشته باشد به ضربان ادامه می دهد. در حقیقت ، قلب دارای 40000 نورون است و توانایی پردازش ، یادگیری و به خاطر سپردن را دارد. همچنین احساسات خاص خود را دارد. به لطف رشته قلب و عروق مغز و اعصاب ، ما در حال یادگیری بیشتر در مورد ماهیت شهودی قلب هستیم و اینکه چگونه می توانیم این اطلاعات را در رابطه ای که با خود و دیگران داریم استفاده کنیم .

موسسه Heartmath تحقیقات مربوط به انسجام قلب و مغز را رهبری کرده است . به گفته مدیر تحقیقات دکتر رولین مک کریتی ، ” انسجام حالتی است که قلب ، ذهن و احساسات در یک راستا و هماهنگ با یکدیگر قرار بگیرند. ” وقتی سیستم پاراسمپاتیک و سیستم سمپاتیک از احساساتی مانند عصبانیت ، اضطراب یا ناامیدی هماهنگ نباشند ، این امر باعث ایجاد ریتم نامنظم یا حالت ناهماهنگ می شود. 

احساسات مثبت مانند مهربانی و عشق الگوی هماهنگی در ریتم قلب ایجاد می کند ، که منجر به انسجام و تنظیم عاطفی بیشتر می شود. هنگامی که فعل و انفعالات هماهنگی بین سیستم های بدن وجود داشته باشد ، این به عنوان انسجام فیزیولوژیکی شناخته می شود. با افزایش این ، فعالیت آلفا مغز نیز افزایش می یابد که از کاهش استرس و افزایش خلاقیت پشتیبانی می کند . این حالت آرام و متمرکز هم چنین موجب بهبود این موارد می شود :

یادگیری

انتخاب های بهتر

دید گسترده تری از انتخاب ها

این سوال وجود دارد که چرا باید هماهنگی قلب خود را افزایش دهیم . با یک مولفه الکتریکی حدود 60 برابر بیشتر و یک میدان انرژی الکترومغناطیسی 5000 برابر بیشتر از مغز ، قلب تأثیر قابل توجهی بر روی بدن تا سطح سلول دارد . ریتم های مغز همراه با ریتم های تنفسی و فشار خون همراه با ریتم قلب هستند. این حالت بهینه برای عملکرد انسان است.

گفته می شود که انرژی قلب به حدود سه فوت خارج از بدن فیزیکی می رسد و در شخص دیگری که در نزدیکی نشسته از طریق دستگاه الکتروکاردیوگرام (ECG) قابل تشخیص است . آیا می توانید شخصی را به ذهن بیاورید که بدون اینکه حتی یک کلمه حرف بزند ، فقط با حضور در حضور او احساس سبکی کنید ؟ آیا تا به حال به شما گفته اند ” شما چنین انرژی مثبتی در مورد خود دارید؟ ” پتانسیل این که میدان انرژی الکترومغناطیسی قلب ما تا کجا می تواند ادامه یابد ، همچنان که فناوری پیشرفت می کند ، مورد بررسی قرار می گیرد.

مراقبه امواج قلب به شما کمک می کند

مراقبه امواج قلب از فرم جدیدی از فناوری استفاده می کند که کاملاً متفاوت از امواج مغزی معمولی است . هیچ ضربان دو گوش ، هیچ ضربان ایزوکرونیک و هیچ ضربان تک مرحله ای وجود ندارد. برای موثر بودن نیازی به استفاده از هدفون نیست ، اگرچه استفاده از آنها تجربه شما را از این فناوری به طور چشمگیری افزایش می دهد.

سیگنال های منحصر به فرد در فناوری امواج قلب برای ایجاد انسجام بیشتر در هر دو جنبه جسمی و انرژیک قلب طراحی شده اند. آنها به شما کمک می کنند تا ظرفیت شما برای دستیابی به عطوفت ذاتی ، عمیق ترین خرد و بصیرت قلب شما باز شود . آنها همچنین به شما کمک می کنند احساسات خود را به طور کامل تری احساس کنید ، و بنابراین از اختلال عملکرد عاطفی و محدود کردن پتانسیل بالاتر شما که اغلب ناشی از سرکوب و جلوگیری عاطفی است جلوگیری می کند.

از آنجا که ظرفیت قلب برای تسهیل حالتهای عمیق صلح و آرامش بسیار بیشتر از مغز است ، فناوری مراقبه امواج قلب به شما کمک می کند تا پچ پچ ذهنی را خیلی سریع ساکت کنید. در واقع ، شما باید در دو یا سه دقیقه اول گوش دادن به مراقبه امواج قلب احساس آرامش چشمگیر ذهن کنید.

و به دلیل ارتباط معنادار قلب با شهود عمیق تر ، خلاقیت و افزایش توانایی ، مدیتیشن امواج قلب می تواند به شما کمک کند تا به طور طبیعی بیشتر نبوغ و پتانسیل ذاتی خود در جهانی که به آن نیاز دارد دسترسی پیدا کنید و آن را بیان کنید.

انسجام قلب

علوم مغز و اعصاب در چند سال گذشته بیشتر از 5000 مورد قبلی در مورد مغز انسان آموخته است . ما دریافته ایم که مغز در طول زندگی ما قادر به رشد و تحول است و توانایی ادامه کار در سطوح بالاتر را دارد .

علاوه بر افزایش هوش ، خلاقیت ، جریان و مهارت در تقریباً هر فعالیتی که به ذهن و بدن انسان نیاز داشته باشد ، با مراقبه امواج قلب ، تقریباً بلافاصله وارد حالت های عمیق و شفابخش امواج مغزی می شویم .

رویکرد منحصر به فرد مراقبه امواج قلب برای طراحی ، با استفاده از برنامه های جدیدتر مبتنی بر قدرت تشدید ، سیستم عصبی و سیستم انرژی ظریف ما را درگیر می کند.

ضبط مراقبه امواج قلب با فرکانسهای ظریف انرژی شامل: نور سفید ، انرژی متوسط طلایی ، چی ، امواج قلب ، چاکرای قلب ، اتصال قلب و مغز ، امضای قلب ، سبز منفی افقی ، ارگون ، آلفا ، تتا و امواج مغزی دلتا ، انجام گرفته است

هنگام استفاده از مراقبه امواج قلب ، برخی از افراد ممکن است ابتدا متوجه شوند که مغز بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته است و دیگران ممکن است بیشتر یک تجربه قلب محور داشته باشند. تجربه شما از این فناوری هرچه بیشتر از آن استفاده کنید تکامل می یابد ، اما این فناوری در هنگام استفاده ، همیشه به زبان قلب و همچنین مغز و کل سیستم انرژیک صحبت می کند .

سیگنالهای منحصر به فرد در فناوری مراقبه قلب برای ایجاد انسجام بیشتر در هر دو جنبه جسمی و انرژیک از قلب طراحی شده اند. آنها به شما کمک می کنند تا ظرفیت شما برای دستیابی به عطوفت ذاتی قلب و عمیق ترین خرد و بصیرت شما فراهم شود . آنها به شما کمک می کنند احساسات خود را به طور کاملتری احساس کنید ، و بنابراین از اختلال عملکرد عاطفی و محدود کردن پتانسیل بالاتر شما که اغلب ناشی از سرکوب عاطفی است جلوگیری می کند.

از آنجا که ظرفیت قلب برای تسهیل شرایط عمیق صلح و آرامش بسیار بیشتر از مغز است ، فناوری مراقبه قلب به شما کمک می کند تا پچ پچ ذهن را خیلی سریع خاموش کنید. در واقع ، شما باید در دو یا سه دقیقه اول استفاده از مراقبه قلب متوجه آرامش چشمگیر ذهن شوید. با استفاده مرسوم در امواج مغزی ، حداقل شش دقیقه طول می کشد تا مغز را آماده کند . اما از آنجا که ما از زبان بسیار قدرتمند قلب استفاده می کنیم ، شما معمولاً متوجه اثرات آرام بخش مراقبه ضربان قلب در مدت زمان بسیار کوتاهتری خواهید شد .

به دلیل ارتباط معنادار قلب با شهود عمیق تر ، خلاقیت و مهارت افزایی بیشتر ، فناوری مراقبه ضربان قلب می تواند به شما کمک کند به طور طبیعی در دنیایی که به آن احتیاج دارد به نبوغ و پتانسیل ذاتی خود دسترسی پیدا کنید .

تجربه مراقبه امواج قلب

در زیر سطح ، چندین لایه از تن ها ، فرکانس ها و انرژی های شنیدنی و غیرقابل شنیدن با هم افزایی مغز شما کار می کنند ، مسیرهای عصبی جدیدی را باز می کنند ، مسیرهای موجود را آشکار می کنند و انسجام عمیق را در سیستم شما تسهیل می کنند.

این یک تجربه صوتی دلپذیر است ، اما مانند موسیقی یا حتی نویز سفید نیست . (نگران نباشید ، هیچ نوع چنگ یا سینتی سایزر جدید وجود ندارد که کسل کننده باشد . )

مانند تجهیزات ورزشی در سالن بدنسازی ، فناوری مراقبه قلب به شما تمرین ملایمی می دهد و باعث می شود احساس نشاط و شادابی کنید ، انسجام بیشتری را در محیط خارج ایجاد کنید ، بنابراین می توانید به درون تسلط داشته باشیدو هرچه بیشتر از آن استفاده کنید بهتر می شود.

فواید مراقبه امواج قلب

فواید مراقبه امواج قلب 

مراقبه قلب برای باز کردن قلب

باز کردن قلب شما

یک استاد یک بار گفت که سفر روشنگری سفری در حدود 14 اینچ است – از سر تا قلب بازشما . وقتی مرکز قلب ما باز می شود ، می توانیم به حل همه چالش های زندگی و نور و عطوفت بزرگی که در مرکز همه وجود است ، برسیم.

مراقبه قلب برای جلوگیری از اختلال عاطفی

جلوگیری از اختلال عملکرد عاطفی

حالات آگاهی و آرامش عمیق این آهنگ ها به ما کمک می کند تا بتوانیم به راحتی آزادسازی بدنی و احساساتی را که باید کنار بگذاریم ، تسهیل کنیم.

مراقبه قلب برای آرامش و صلح

تجربه آرامش و سلامتی عمیق 

همانطور که استادان بزرگ می توانند گواهی دهند ، و کسانی از ما که حالت جریان قدرتمندی را تجربه کرده ایم ، به نظر می رسد همه چیز آهسته می شود اما در عین حال وضوح بالایی دارند. این به شکلی است که کار می کند و این آهنگ ها می توانند به ما کمک کنند تا به آن برسیم .

مراقبه قلب برای تقویت شهود

عمیق تر کردن شهود

وقتی با وسعت فضای درونی خود دوست می شویم ، در می یابیم که حس شهود ما و همچنین همزمانی های شگفت انگیز که در می یابیم چیزی فراتر از هرج و مرج و تصادفی در کائنات در حال کار است ، شروع به افزایش می کند .

مراقبه قلب برای افزایش خلاقیت

افزایش خلاقیت 

هنگامی که ما خلاقیت خود را کشف و اعمال می کنیم و موهبت ها و گنجینه های شخصی خود را به بار می آوریم ، یکی از شادی های بزرگ زندگی است آنجاست ! همه ما موهبت هایی داریم . این حالت های آرام و شفابخش باعث پرورش رشد روند زندگی ما می شوند .

محتویاتی که پس از تهیه مراقبه امواج قلب دریافت خواهید کرد 

محتویات مراقبه امواج قلب

 

1) 3 قطعه ( هر کدام 20 دقیقه و در کل 60 دقیقه )

2) فایل های صوتی در قالب Flac

3) راهنمای استفاده از مراقبه امواج قلب ( PDF )

این برنامه صوتی فقط برای مدیتیشن ، خودسازی ، یادگیری ، کمک به انگیزه و آرامش  طراحی شده است . این برنامه به عنوان جایگزینی برای درمان پزشکی یا روانشناختی در نظر گرفته نشده است . هیچ ادعای پزشکی در نظر گرفته نشده ، اظهار نشده یا ضمنی نیست .

کسانی که هر یک از شرایط زیر را داشته باشند ، آگاهانه یا نا آگاهانه ، نباید از این برنامه استفاده کنند :

 

کسانی که دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب استفاده می کنند

کسانی که قبل از استفاده از این محصول باید با پزشک مشورت کنند عبارتند از :

  • افراد تحت تأثیر دارو یا مخدر
  • افرادی که سابقه بیماری روانی شدید دارند

این  برنامه در حالی که فرد تحت تأثیر الکل یا سایر مواد تغییر دهنده خلق و خو ، چه قانونی و چه غیرقانونی است ، نباید مورد استفاده قرار بگیرد  .

كودكان زیر 18 سال باید توسط پزشك از نظر صرع یا بیماریهایی كه ممكن است منجر به تشنج قبل از استفاده از مراقبه امواج قلب شوند ، معاینه شوند ، زیرا در معرض تشنج هستند  .

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !