دوره طب انرژی دونا ادن

دوره هشت هفته ای طب انرژی دونا ادن، یکی از تحسین‌شده‌ترین انرژی‌درمان‌گرهای امروزی، فرصتی است که زندگی را تغییر می‌دهد تا توانایی شفابخشی طبیعی را در خودتان بیدار کنید.

برای افرادی که می خواهند مالکیت سلامت و تندرستی خود را پس بگیرند…

آیا در جستجوی فوری شفای جسمی، عاطفی یا معنوی هستید؟

آیا از محدودیت های فلج کننده و آسیب های احتمالی که اغلب توسط طب مدرن غربی بر شما تحمیل می شود، خسته شده اید؟

و آیا معتقدید که ممکن است کلید سلامتی طولانی مدت در درون شما باشد و فقط منتظر کشف شدن توسط شماست؟

امروزه، افراد بیشتری در سراسر جهان – از جمله پزشکان و متخصصان پزشکی – شروع به استفاده از منبع باورنکردنی شفای طبیعی کرده‌اند که در خود بدن انسان وجود دارد.

این پدیده به عنوان انرژی درمانی شناخته می شود – و هنگامی که مراحل ساده برای مهار سیستم های انرژی شخصی خود را کشف کردید، شما نیز توانایی قابل توجهی برای درمان خود به دست خواهید آورد. درد را تسکین دهید. سرزندگی خود را بازیابی کنید. و به حالت تعادل انرژیک سعادتمند بازگردید – همه اینها فقط در چند دقیقه در روز

دوره طب انرژی دونا ادن، یکی از تحسین‌شده‌ترین انرژی‌درمان‌گرهای امروزی، فرصتی است که زندگی را تغییر می‌دهد تا این توانایی شفابخش طبیعی را در خودتان بیدار کنید.

سریع ترین و ساده ترین راه برای بیدار کردن سیستم های درمانی طبیعی بدن شما

برنامه طب انرژی دونا ادن شما را از طریق کامل ترین، در دسترس ترین و تحول آفرین ترین چارچوب انرژی درمانی موجود امروز راهنمایی می کند.

دونا ادن یک شفا دهنده مشهور است که موهبت های او به طور گسترده توسط شاخه های علمی و جایگزین مراقبت های بهداشتی شناخته شده است. و از طریق این دوره آموزشی، او قصد دارد افراد بیشتری را با سیستم های شفابخش طبیعی که در درون هر یک از ما وجود دارد، دوباره به هم متصل کند.

چیزی که رویکرد دونا ادن را نسبت به انرژی درمانی بسیار متفاوت از هر چیز دیگری می کند، رویکرد ساده و جامع او است که به شما این امکان را می دهد که مسئولیت 9 سیستم انرژی منحصر به فرد درون بدن خود را بر عهده بگیرید – و هر یک از آنها را برای شفای عمیق فیزیکی، احساسی و معنوی مهار کنید:

مریدین ها
چاکراها
هاله
مدارهای تابشی
گرم کننده سه گانه
بافت سلتیک
پنج ریتم
الکتریسیته
شبکه پایه

برای ثبت نام در دوره طب انرژی دونا ادن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

محتوای دوره آموزشی طب انرژی 

محتوای دوره طب انرژی دونا ادن

دوره طب انرژی یک سفر تحول آفرین به سمت بیدار کردن توانایی شفای طبیعی بدن شما است.

همراه با دونا ادن به عنوان راهنمای خود، خواهید فهمید که چگونه بر سیستم های انرژی بدن خود مسلط شوید، مانع های انرژی و نقاط ضعف را تصحیح کنید و تنها در هشت هفته به یک پزشک موثر طب انرژی تبدیل شوید – حتی اگر هرگز در زندگی خود انرژی درمانی را تمرین نکرده باشید.

مجموعه‌ای از درس‌های ویدیویی همه جانبه و پرسش و پاسخ با دونا، به‌علاوه بیش از 50 ابزار انرژیک انحصاری که دونا و همسرش دیوید تنها در کارگاه‌های زنده‌شان تدریس می‌کنند، در برنامه درسی گنجانده شده است که فقط چند دقیقه در روز طول می کشد.

هفته اول: استفاده از طب انرژی برای تقویت سرزندگی

شما با شنیدن آنچه بدنتان به شما می گوید و پذیرفتن جایی که در آن هستید – همین الان – به عنوان اولین گام در مسیرتان به سوی سرزندگی بیشتر، برای این سفر آماده خواهید شد. دونا و دیوید نُه سیستم انرژی در قلب طب انرژی دونا ادن را شرح می‌دهند و سیستم‌های انرژی را که در فصل‌های آینده با آنها آشنا خواهید شد، پیش‌نمایش خواهند کرد.

این فصل اول شما را با کاربرد عملی اصول طب انرژی آشنا می کند. تماشا کنید که دونا و دیوید انرژی افراد را آزمایش می کنند تا بیشتر در مورد جریان انرژی از طریق مریدین های کلیدی کشف کنید. بر اساس نتایجی که می توانید ببینید، دونا سپس سه راه مختلف برای فعال کردن، تقویت و متعادل کردن جریان را نشان می دهد.

می توانید آگاهی خود را از جریان انرژی در بدن خود دنبال کرده و تنظیم کنید. در پایان این فصل، شما برخی از این تکنیک‌های ساده و در عین حال شگفت‌انگیز قدرتمند طب انرژی را در روال انرژی روزانه خود ادغام خواهید کرد.

موضوعات این جلسه شامل: 

همانطور که “زبان انرژی” بدن خود را یاد می گیرید، می توانید بهتر با سیگنال ها و نیازهای بدن خود هماهنگ شوید.

شما می توانید انرژی هایی را که در بدن شما جریان می یابد تحت تاثیر قرار دهید تا سلامت خود را تقویت کنید.

می آموزید که چگونه انرژی های شما بر انرژی دیگران تاثیر می گذارد.

تمرینات کوتاه و ساده را برای افزایش فوری انرژی انجام می دهید.

یک روال انرژی روزانه می تواند انعطاف پذیری و سرزندگی طولانی مدت شما را ایجاد کند. همانطور که بدن شما عادات انرژی سالم را یاد می گیرد، کمتر طعمه منفی گرایی و افسردگی می شوید.

هفته دوم: پاکسازی، پایه گذاری و متعادل کردن انرژی های شما

تکنیک‌های طب انرژی می‌توانند به شما کمک کنند تا با اثرات استرس مقابله کنید، انعطاف‌پذیری ایجاد کنید و انرژی‌های مثبت آنچه را که می‌خواهید وارد زندگی خود کنید، باز کنید. در این جلسه با چندین روش بسیار موثر برای دستیابی به این نتایج آشنا خواهید شد:

پاکسازی مسیرهای انرژیک خود؛ خود را به زمین متصل کنید و بدن خود را از سموم آزاد کنید. این شما را قادر می سازد تا انرژی های پرورش دهنده را از زمین دریافت کنید، انرژی های آسمان را دریافت کنید و خود را در این جریان نیروبخش متمرکز کنید.

موضوعات این جلسه شامل: 

درباره اینکه چگونه روال انرژی روزانه باعث ایجاد سلامت جسمانی، وضوح ذهنی و تعادل عاطفی می شود بیشتر یاد می گیرید.

تکنیک هایی را برای پاک کردن سد های انرژی و آزادسازی انرژی ها یا سموم اضافی تمرین می کنید.

از تمرینات کوتاه و ساده برای تمرکز و آرامش خود با انرژی استفاده می کنید.

چگونه انرژی‌های خود را پایه گذاری کنید، و آنها را با میدان مغناطیسی و انرژی‌های حمایتی زمین هماهنگ کنید.

چگونه یک الگوی انرژی همطرف را تشخیص داده و تصحیح کنیم که می تواند سلامت، بهره وری و شادی شما را از بین ببرد.

هفته سوم: کاهش استرس با مریدین گرم کننده سه گانه و طحال

این جلسه به بررسی اثرات استرس بر انرژی، ذهن، بدن و روح شما می پردازد. در مورد چرخ جریان مریدین، ابزاری کاربردی برای درک نحوه عملکرد مریدین ها به عنوان یک سیستم متصل، می آموزید.

یاد می گیرید که چرا حفظ تعادل سالم بین مریدین های گرم کننده سه گانه و طحال می تواند از تأثیر استرس جلوگیری کرده یا آن را به حداقل برساند.

همانطور که دونا و دیوید طیف وسیعی از ابزارهای طب انرژی را برای متعادل کردن مجدد مریدین ها، برنامه ریزی مجدد واکنش خود به استرس و تسریع سفر خود به سوی سرزندگی و شادی نشان می دهند، برنامه را دنبال کنید.

موضوعات این جلسه شامل: 

سیستم مریدین چطور کار می کند تا بدن و سرزندگی شما را تامین کند.

چگونه مریدین ها به طور طبیعی در طول روز شارژ می شوند و این چرخه جریان انرژی چه معنایی برای سلامتی شما دارد.

چگونه مریدین های گرم‌کننده سه‌گانه و طحال برای محافظت از شما و واکنش به استرس عمل می‌کنند و با هم تعامل دارند.

عواقب “تحریک بیش از حد” گرم‌کننده سه‌گانه

تمرینات ساده و کاربردی برای آرام کردن گرم‌کننده سه‌گانه، تقویت طحال و بازگرداندن تعادل سالم آنها.

هفته چهارم: استفاده از تست های انرژی برای انتخاب های سالم

تست انرژی ابزاری است که می تواند به شما کمک کند بفهمید آیا یک غذا یا مکمل خاص با انرژی های بدن شما هماهنگ است یا خیر. در هفته چهارم، از تست انرژی برای شناسایی غذاها، مکمل‌ها و اقلام شخصی (مانند جواهرات) استفاده خواهید کرد که از سلامت، سرزندگی و ابراز کامل پتانسیل شما حمایت می‌کنند.

این سرگرم کننده خواهد بود، زیرا در طول هفته تست انرژی انجام می دهید تا یاد بگیرید چه چیزی برای شما کار می کند و به حفظ انرژی های بدن در تعادل کمک می کند.

موضوعات این جلسه شامل: 

تست انرژی مریدین یک مکانیسم بیوفیدبک بسیار آموزنده است که می تواند جریان و عملکرد فعلی انرژی های بدن شما را نشان دهد.

چگونه شما یا شخص دیگری می توانید برای تست انرژی خود آماده شوید و آن را انجام دهید (تکنیک های متعددی در دسترس شما هستند).

چگونه جریان انرژی خود را قبل و بعد از تمرین انرژی تست کنید تا تأثیر این کار را تأیید کنید.

چگونه تست های انرژی با استفاده از مریدین طحال می‌تواند به شما کمک کند بررسی کنید کدام غذاها و مکمل‌ها از سلامت شما حمایت می‌کنند (به طور کلی و در زمان واقعی، وعده به وعده).

روش های خودآزمایی برای تشخیص پاسخ انرژیک شما به لباس یا سایر مواردی که برای خرید در نظر دارید.

هفته پنجم: کار کردن با درد 

هیچ کس از درد مصون نیست. این می تواند مانع بزرگی در مسیر سلامتی و سرزندگی بیشتر باشد. همچنین می تواند یک متحد و پیام رسان مهم باشد. در این جلسه، دونا و دیوید چگونگی ارتباط درد با جریان انرژی های بدن شما را بررسی می کنند.

آنها همچنین تعدادی از تکنیک های بسیار موثر طب انرژی و ابزارهای “کمک های اولیه” را برای تسکین یا از بین بردن درد به شما می دهند.

موضوعات این جلسه شامل: 

درد چیست و چه چیزی به شما می گوید؟

چگونه طب انرژی درد را تسکین می دهد.

ابزارهای ساده “کمک های اولیه” طب انرژی

چگونه ذهن انرژی را به حرکت در می آورد و بر درد تأثیر می گذارد.

کشش و نیشگون گرفتن عضلات برای تسکین درد.

ضربه زدن، نگه داشتن یا فشار دادن نقاط انرژی برای خارج کردن درد.

استفاده از آهنربا برای تسکین درد

هفته ششم: چاکراها 

چاکراها چرخ های مارپیچی انرژی هستند که تجربیات فیزیکی، ذهنی، عاطفی و معنوی را رمزگذاری و پردازش می کنند. 7 چاکرای اصلی در جلوی ستون فقرات از استخوان شرمگاهی تا بالای سر می چرخند. از آنجایی که چاکراها خاطرات را ذخیره می کنند، می توانند بر حس هویت شما تأثیر بگذارند و بر پاسخ شما به تجربه فعلی تأثیر بگذارند.

انرژی های چاکرا نقش های فیزیکی، روانی و معنوی مهمی در حمایت از سلامت و شادابی دارند. تجربه هضم نشده (از جمله واکنش های عاطفی) می تواند در چاکراهای خاص قرار گیرد و جریان سالم و رشد بیشتر را مسدود کند. در این جلسه، شما با سیستم چاکرا کار خواهید کرد تا سدهای عمیق انرژی را پاک کنید، گذشته را رها کنید و راه خود را به سوی آینده ای تازه باز کنید.

موضوعات این جلسه شامل: 

نحوه تعامل مریدین ها با چاکراها.

عملکردهای فیزیکی، روانی و معنوی چاکراها.

مضامین اولیه چاکراهای اصلی و چگونگی تأثیر آنها بر سرزندگی و پتانسیل شخصی.

لایه های چاکرا چگونه کار می کنند؟

تست انرژی چاکراهای فردی

روش های ساده برای پاکسازی و شارژ مجدد انرژی هر چاکرا.

تست و متعادل کردن ارتباطات انرژی بین چاکراها.

هفته هفتم: هاله – لباس فضایی انرژیک شما

هاله شما یک “ابر” چند لایه انرژی است که شما را احاطه کرده و نقش مهمی در یکپارچه سازی و همسویی سیستم های انرژی شما ایفا می کند. هاله شما دو عملکرد عمده دارد: به عنوان لباس فضایی نامرئی شما، از شما در برابر انرژی های موجود در محیط محافظت می کند که ممکن است به شما آسیب برساند. به عنوان یک آنتن، انرژی های تشدید کننده ای را جذب می کند که تمام انرژی های بدن شما را پشتیبانی و هماهنگ می کند.

اختلال در هاله شما می تواند منجر به مشکلات سلامتی یا احساس عدم وجود آن شود. این اختلالات را می توان با تمرینات ساده اصلاح کرد. همانطور که سپر خود را در برابر تأثیرات مضر تقویت می کنید و توانایی هاله خود را برای دریافت آنچه نیاز دارید تقویت می کنید، ممکن است پیشرفت های شگفت انگیزی را در تعادل فیزیکی، عاطفی و معنوی خود تجربه کنید. یک هاله قوی یکپارچگی انرژیک شما را ارتقا می دهد و از آن محافظت می کند و می تواند ارتباط شما را با جهان اطرافتان بهینه کند.

موضوعات این جلسه شامل: 

هاله چیست و چرا مهم است؟

هاله به عنوان لباس فضایی – از شما در برابر انرژی های مضر محافظت می کند.

هاله به عنوان آنتن – شما را با انرژی های حمایتی متصل می کند.

هاله به عنوان طرحی برای توسعه شما.

لایه ها و نوارهای هاله.

وقتی هاله آسیب دیده یا ناسالم باشد چه اتفاقی می افتد؟

نحوه آزمایش و تصحیح هاله فروپاشیده یا جدا شده.

بررسی و تصحیح سوراخ ها و پارگی ها در هاله شما.

محافظت از انرژی های خود در برابر تأثیر دیگران.

راه های بیشتری برای مراقبت از هاله خود.

هفته هشتم: مدارهای تابشی – انرژی های سرزندگی و شادی

مدارهای تابشی انرژی‌های ظریفی هستند که حالت‌های بالاتری از شادی، خودانگیختگی، شفای سریع و انرژی اضافی ایجاد می‌کنند که عملکرد و شادی استثنایی را تامین می‌کند. آنها (از نظر تکامل) از مریدین ها قدیمی تر هستند و محدود به مسیرهای ثابت نیستند.

در عوض، آن‌ها فوراً در جاهایی که نیاز است با درخششی درخشان حرکت می‌کنند که انرژی‌های حیاتی را از محیط جذب می‌کند و شفا را از درون فعال می‌کند. این هفته یاد خواهید گرفت که چگونه به این مدارهای خلقت الهی متصل شوید.

موضوعات این جلسه شامل: 

جادوی مدارهای تابشی!

مدارهای تابشی چگونه به سیستم های انرژی شما سوخت می دهند، سلامتی و سرزندگی را تقویت می کنند، شما را به چشمه های شادی متصل می کنند و باعث تجربه و رشد بالاتر می شوند.

فعالیت ها و تجربیات روزانه که می تواند مدارهای تابشی را فعال کند.

پنج روشن شدن آسان: تمرین های کوتاه و ساده که شما را به مدارهای تابشی متصل می کند.

نقش و عملکرد مدارهای تابشی منفرد.

نحوه ردیابی مدارهای تابشی.

دونا ادن، خالق طب انرژی

نقل قول دونا ادن

دونا ادن با یک موهبت به دنیا آمد. این موهبت توانایی دیدن انرژی های یک فرد است – نیروهای نامرئی که بدن انسان را متحرک می کند. در حالی که برخی از افراد هستند که به سادگی می توانند چاکراها را ببینند، دونا می تواند 8 سیستم اضافی را ببیند. با این حال، دونا هرگز نمی دانست که می تواند از این موهبت برای تسهیل بهبودی تا اواخر دهه 20 سالگی خود استفاده کند…

او در 27 سالگی از بیماری ام اس رنج می برد و نمی توانست ماهیچه های خود را حرکت دهد. 5 پزشک به او گفتند که اعضای بدنش در حال خراب شدن است، پزشکی غربی نمی تواند کاری بیشتر انجام دهد و او باید “امور” خود را سامان دهد. این زمانی بود که او شروع به گرفتن امور در دستان خود کرد و شروع به آزمایش با انرژی های بدن خود کرد. او متوجه شد که می‌تواند انرژی‌هایی را که ریشه بیماری او بودند، دستکاری کند و در نهایت خودش را شفا داد.

به زودی برای او مشخص شد که مأموریت زندگی او این بود که طب انرژی را در دسترس همه و هر کسی قرار دهد.

در 40 سال گذشته، دونا بی وقفه اعلام کرده، آموزش داده و نشان داده است که بدن ما در اصل مجموعه ای از سیستم های انرژی است و راه هایی برای بازیابی طبیعی و سیستماتیک سلامت و شادابی ما وجود دارد. دونا در بسیاری از کتاب‌هایش، از جمله پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز: «انرژی‌های عشق»، تجربیات خود را با طب انرژی به اشتراک می‌گذارد.

امروزه دونا یکی از حامیان اصلی طب انرژی در آمریکا است و همراه با همسرش، دکتر دیوید فاینشتاین (پیشگام در روانشناسی انرژی)، آنها بزرگترین دانشکده طب انرژی جهان را اداره می کنند. بیش از 100000 نفر در کلاس های آن ها شرکت کرده اند (از جمله پزشکان، پرستاران و سایر متخصصان اصلی سلامت)، و این تازه شروع است…

شرکت در دوره دونا ادن

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته اول طب انرژی دونا ادن

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته اول طب انرژی دونا ادن

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !