دوره فاندامنتال یک دوره آنلاین است که روش ویم هوف را از طریق یک سری فیلم های آموزشی سرگرم کننده و آسان به شما آموزش می دهد .

ویم هوف قدرت تنفس و سرما را به شما می آموزد و شما را در هر قدم از راه طبیعی در مسیر قدرت، سلامتی و شادی راهنمایی می کند.

هر هفته با یک درس گروهی با محوریت یک موضوع هفتگی شروع می شود که در آن روش ویم هوف می تواند بر زندگی شما تأثیر مثبت بگذارد. مربی دارای مدرکی به نام ماریکن شما را با یک سری تمرینات کششی همراه می کند، قبل از اینکه ویم هوف شما را با تکنیک ها آشنا کند. سپس تمرین خود را با تکالیف در خانه ، فیلم های اضافی و کتاب کار برای تقویت پیشرفت خود تقویت کنید.

یک ویدئوی جدید هر هفته باز می شود و به طور نامحدود و مادام العمر در دسترس است، بنابراین می توانید تا زمانی که به پایان دوره نیاز دارید ، وقت بگذارید و هر چند وقت که دوست دارید مطالب را دوباره مرور کنید.

همانطور که مسیر خود را طی می کنید، یک تمرین ثابت ایجاد می کنید که می توانید پس از اتمام دوره به تنهایی آن را حفظ کنید.

این دوره با 10 جلسه تنفس صوتی هدایت شده یک به یک، به صورت دوبله فارسی در دسترس است – بنابراین می توانید تمرین خود را در هر کجا انجام دهید.

” آنچه را که من قادر به انجام آن هستم ، هر کس می تواند بیاموزد .”

بیش از 25000 نفر در سراسر جهان دوره های آموزشی ویم هوف را گذرانده اند. ویدیو را تماشا کنید تا دوره فاندامنتال ویم هوف آشنا شوید 

دوره فاندامنتال ویم هوف چیست ؟ 

دوره ویدیویی آنلاین فاندامنتال یک سفر همراه با ویم هوف به عنوان مربی کاریزماتیک شماست !

در طول راه همه چیز را در مورد روش ویم هوف خواهید آموخت و تأثیر تکنیک های تنفس و سرما درمانی را برای خود تجربه خواهید کرد.

اما دوره فاندامنتال فراتر از این است. این یک سفر برای کشف خود و اتصال مجدد است.

هفته به هفته خواهید آموخت که چگونه از قدرت درون خود استفاده کنید و چگونه می توانید به طور طبیعی کنترل بدن و ذهن خود را به دست بگیرید.

هدف ما از ایجاد دوره فاندامنتال این است که شما :

تمرین روش ویم هوف را توسعه دهید
عادات سالم و مثبت ایجاد کنید
در راه زندگی شادتر، سالم تر و قوی تر باشید !

معرفی دوره فاندامنتال ویم هوف
موضوع جلسات دوره فاندامنتال ویم هوف

چیزهایی که در دوره فاندامنتال ویم هوف یاد خواهید گرفت : 

دوره فاندامنتال که بیش از 10 هفته ارائه شده و در موضوعات هفتگی سازماندهی شده است، 10 روش را مورد بررسی قرار می دهد که روش ویم هوف می تواند بر زندگی شما تأثیر مثبت بگذارد، از جمله ؛

افزایش انرژی 
مدیریت استرس
بهبود سلامت روان 
کنترل التهاب
تقویت سیستم ایمنی بدن
بهبود استقامت و بازیابی
آشکار کردن خلاقیت شما
و بیشتر…

بیشتر از فقط ویدئوی آموزشی : 

همانطور که ویم هوف می گوید، “احساس درک است” و بهترین راه برای احساس چیزی انجام آن است.

به همین دلیل است که دوره ویدئویی فاندامنتال فراتر از یادگیری نشستن در جلوی صفحه است. این 10 هفته تعامل، غوطه وری و انگیزه بخشی ویم هوف شامل این موارد ست :

جلسات تنفسی هدایت شده، متمرکز بر موضوع هفتگی

مجموعه ای از حرکات یوگا، مناسب برای همه سطوح

تمرینات خانگی که به شما کمک می کند آنچه را یاد می گیرید تقویت کنید

یک کتاب کار قابل دانلود برای ثبت پیشرفت شما

بیش از 13 ساعت محتوای آموزشی اختصاصی

ما می توانیم بیشتر از آنچه که فکر می کنیم انجام دهیم … چیزهای بیشتری از آنچه که به چشم می آید

وجود دارد و مگر اینکه شما مایل به تجربه چیزهای جدید باشید، هرگز پتانسیل کامل خود را درک نخواهید کرد

رضایت شرکت کنندگان

 

اینها نظرات برخی از شرکت کنندگان در دوره فاندامنتال ویم هوف است

آموزش سرما درمانی ویم هوف

الهام هفتگی ویم 

زندگی یک ماجراجویی است و دوره مبانی این را نشان می دهد. پیشرفت هر هفته به شما کمک می کند تا بفهمید روش ویم هوف چیست و چرا ؟

تکالیف هفتگی هر درس را تقویت می کند، به تدریج قدرت روحی و جسمی شما را تقویت می کند و شامل موارد زیر است :

جلسات تنفسی بیشتر
تمرینات دوش آب سرد ( می توانید انجام دهید! )
تمرینات ذهنی
زمان مدیتیشن

تفاوت دوره ده هفته ای با دوره فاندامنتال ویم هوف 

همه دوست دارند کمی متفاوت یاد بگیرند. به همین دلیل روش های مختلفی برای یادگیری آنلاین روش ویم هوف برای شما وجود دارد:

دوره فاندامنتال جدیدتر است و ویژگی های اضافی شامل جلسات تنفس تحت هدایت ویم هاف و تغییرات تکنیک های تنفس و قرار گرفتن در معرض سرما را ارائه می دهد.

دوره ده هفته ای اصلی است. در این دوره ویم به آموزش روش بدون هیچ گونه پیچیدگی و مستقیم می پردازد.

دوره ده هفته ای ویم هوف مرد یخی
ثبت نام دوره فاندامنتال ویم هوف

هم چنین امکان شرکت به صورت اقساطی در دوره فراهم شد. برای شرکت به صورت اقساطی و هفته به هفته در دوره، به پشتیبان تلگرام پیام دهید.

سوالات متدوال

متد ویم هاف توسط هر فرد سالم قابل استفاده است. اگر با یک وضعیت پزشکی جدی روبرو هستید، توصیه می کنیم قبل از تلاش برای هر یک از تکنیک های ویم هوف، با یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید.

اگر با هر یک از موارد زیر برخورد کردید توصیه می کنیم با پزشک حود مشورت کنید :

  • صرع
  • فشار خون بالا (در صورت داروهای تجویزی)
  • بیماری عروق کرونر قلب (به عنوان مثال آنژین صدری ؛ آنژین پایدار)
  • سابقه مسائل پزشکی جدی مانند نارسایی قلبی یا سکته مغزی .
  • اگر از میگرن رنج می برید، از شما می خواهیم که نسبت به مصرف حمام یخ احتیاط کنید.

تأثیر تکنیکهای ویم هاف در افراد مختلف متفاوت است. تجربه همه افراد کمی متفاوت است و تا حدودی با اهداف و انتظارات شما تعیین می شود. به عنوان مثال ، یک تنیسور حرفه ای، به دنبال بهبود عملکرد ورزشی است، در حالی که کسی که از ورم مفاصل روماتوئید رنج می برد، به زودی از مزایای نشانگرهای التهابی پایین بهره خواهد برد.

مزایای عمومی گزارش شده از این روش شامل: افزایش انرژی، بهبود خواب، کاهش استرس و اضطراب، افزایش تمرکز، بهبودی سریع و بهبود عمومی در کیفیت زندگی است.

مزایای بالقوه متعدد و متنوع است. در نهایت، تنها راه برای پیدا کردن آنچه متدویم هاف برای شما انجام می دهد، امتحان کردن آن برای خودتان است!

اگرچه شناخته شده است که روش ویم هوف در بعضی موارد علائم را در بهبودی کامل قرار می دهد، اما تمرین ویم هاف باید به عنوان یک ابزار برای کمک به مدیریت سلامتی شما باشد نه یک درمان. از آنجا که روش ویم هوف پاسخ ایمنی را تعدیل می کند، با شرایطی که از اختلال اساسی در سیستم ایمنی بدن ناشی می شود، مؤثر است. با این حال، نتایج مثبت با شرایط متنوعی مشاهده می شود، و علاوه بر این روش ویم هاف مزایای دیگری نیز دارد.

تحقیقات علمی قابل توجهی در مورد روش ویم هوف انجام شده است، و نتایج بسیار امیدوار کننده است. با این وجود صدها هزار بیماری و شرایط وجود دارد. برای اکثر بیماری ها، ما دانش لازم را نداریم تا بتوانیم با اقتدار در مورد پتانسیل ویم هوف به عنوان یک درمان مؤثر صحبت کنیم. توجه داشته باشید که نتایج در افراد مختلف متفاوت است، زیرا تفاوتهای فیزیولوژیکی بین فردی زیادی وجود دارد. درنهایت، بهترین و واقعاً تنها راه برای پیدا کردن کارهایی که متد ویم هاف برای شما شخصاً انجام می دهد، امتحان کردن آن است.

برخی از شرایط ممکن است تحت تأثیر روش ویم هوف عملکرد منفی داشته باشد. ما به شدت توصیه می کنیم که با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.

تکنیک های تنفس می توانند باعث ایجاد سبک سری و حتی از دست دادن آگاهی شوند. کودکان غالباً به حدی بالغ نشده اند که بتوانند این خطرات را به طور مناسب ارزیابی کنند. علاوه بر این، مغز آنها از نظر جسمی هنوز در حال پیشرفت است.

بنابراین، توصیه می کنیم کودکان زیر 16 سال تحت نظارت والدین یا سرپرست قانونی قرار گیرند. لطفاً در تمرینات سرما درمانی احتیاط کنید و به تدریج این امر را تقویت کنید.

اگر باردار هستید، توصیه می کنیم که از روش ویم هاف استفاده نکنید. ما نمی دانیم افزایش سطح آدرنالین در ارتباط با تکنیک های ویم هوف بر سلامتی کودک تأثیر منفی می گذارد یا خیر. این مسأله فوق العاده ظریف است و ما می خواهیم تا حد امکان مراقب باشیم.

وقتی نوزاد متولد شد، شما می توانید تمرین را از سر بگیرید.

نشان داده است که ما قادریم سیستم ایمنی بدن را سرکوب کنیم. که در ابتدا، ممکن است به عنوان یک چیز مثبت به نظر نرسد.

در واقع، این می تواند بسیار مفید باشد، زیرا از یک طرف شما التهاب را کاهش می دهید و از طرف دیگر سلول های سفید خون را افزایش می دهید. بگذارید توضیح دهیم:

سیستم ایمنی بدن ما تقریباً به 2 قسمت تقسیم می شود. سیستم ایمنی ذاتی، اولین خط دفاعی ما در برابر باکتری ها و پاتوژن ها است. سیستم ایمنی تطبیقی، تمام گلبولهای سفید خون لازم برای ایجاد ایمنی در برابر آن عوامل بیماری زا است. روش ویم هوف سیستم ایمنی ذاتی را سرکوب می کند و سیستم ایمنی تطبیقی را تقویت می کند. این سیستم ایمنی ذاتی را با کاهش التهاب (بخصوص التهاب غیر ضروری) سرکوب می کند و با افزایش تعداد گلبول های سفید خون (تقویت ایمنی) سیستم ایمنی تطبیقی را تقویت می کند. این اثر ضد التهابی از روش ویم هوف می تواند فواید زیادی داشته باشد، مانند کاهش ناراحتی علائم ناشی از التهاب بیش از حد، مانند تب یا سردرد. “سرکوب” به نظر منفی است ، اما در این حالت می تواند بسیار مثبت باشد!

وقتی روز خود را شروع کردید، در ابتدای صبح تمرین را انجام دهید. این به شما کمک می کند در طول روز هم پرانرژی و هم آرام باشید 

متوسط سرمایه گذاری روزانه 20 دقیقه برای شروع روز شما است. در طول روز بر تنفس عمیق تر و آگاهانه تمرکز کنید. پس از شرکت در دوره، می توانید به طور نامحدود به آن دسترسی داشته باشید و مراحل را با سرعت خود طی کنید. روش ویم هوف بعد از دوره های ما تمام نمی شود. این روش باید در زندگی شما روزانه به کار گرفته شود تا از مزایای کامل بهره مند شوید.

این اثر به عنوان “وزوز گوش” شناخته شده است، و علل و تجلی گسترده ای دارد.

ارتباط بین وزوز گوش و روش ویم هاف دلایل احتمالی مختلفی دارد. تحقیقات پزشکی ارتباط مستقیمی بین وزوز گوش و کم خونی نشان می دهد، که ممکن است روش ویم هوف از طریق بالا رفتن میزان اکسیژن بهبود یابد. تمرینهای تنفسی همچنین باعث افزایش فعالیت عصبی در قسمت شنوایی مغز می شوند، جایی که پردازش مغز به نظر می رسد، احتمالاً باعث هیجان سلول های عصبی می شود.

جامعه علمی همچنان درگیر جزئیات خاص وزوز گوش است، اما ثابت کرده است که این پدیده خود بی ضرر است. در اکثر موارد، زنگ زدن با تمرین مکرر تنفس از بین می رود. اگر فهمیدید که پس از گذشت چند هفته، وزوز و زنگ زدن گوش ادامه پیدا می کند یا شدت می یابد، ممکن است برخی از شرایط اساسی فیزیولوژیکی در حال چالش باشند و توصیه می کنیم با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

در طول تمرینات تنفسی، ممکن است انقباض عضلانی غیر ارادی، که به “تتانی” معروف است، تجربه کنید. تنفس شدید باعث ایجاد جریان کربن دی اکسید می شود که به نوبه خود آبشاری از تغییرات یونیزاسیون را شروع می کند که منجر به افزایش حساسیت سلول های عصبی می شود. سپس این موارد برای تحریک پاسخ عضلانی به تحریک کمتری نیاز دارند، تا جایی که عضلات می توانند بطور خودبخود منقبض شوند. این تأثیرات معمولاً در دست و پا کاملاً مشخص است، اما می تواند در کل بدن گسترش یابد.

با پدید آمدن شرایط پزشکی موجود، این پدیده کاملاً بی ضرر است و اثرات آن در عرض چند دقیقه از بین می رود. با گذشت زمان، ممکن است دیگر به وجود نیاید. اگر این احساس دردناک است، لطفا با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

اگر برای تمرین تنفس دراز کشیده اید، احتمال غش کردن کمی وجود دارد. با این حال، این بدان معنی است که شما خیلی خیلی زیاده روی کرده اید. دم از طریق بینی و بازدم از طریق دهان می تواند به شما در جلوگیری از تنفس سریع  کمک کند.

در حین بازدم شما سیستم عصبی پاراسمپاتیک را تحریک می کنید. این حالت “استراحت و هضم” است که بدن در هنگام خواب فرض می کند، بنابراین معقول است که ممکن است شما نیاز به خمیازه کشیدن داشته باشید. این کاملا خوب است.

هنوز برای شرکت در دوره فاندامنتال ویم هوف شک دارید ؟ 

ما برای شما مینی کلاس رایگان ویم هوف را آماده کرده ایم که می توانید با ثبت نام رایگان در سایت، در این مینی کلاس

شرکت کرده، با روش ویم هوف آشنا شده و نظرات شرکت کنندگان در دوره ویم هوف را مطالعه بفرمائید 

شرکت در مینی کلاس رایگان ویم هوف

جلسات و درس ها

ورود به عمق  59 :01:05
سه درس
ورود به عمق – درس گروهی 00:56:54
ورود به عمق – تکالیف خانگی 00:04:29
ورود به عمق – کشش ها  00:04:36

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

معرفی 39 :00:06
سه درس
تبلیغات  00:01:10
مقدمه دوره ویدئویی روش ویم هوف 00:02:09
ویدئو ایمنی 00:03:20

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

معرفی 39 :00:06
سه درس
تبلیغات  00:01:10
مقدمه دوره ویدئویی روش ویم هوف 00:02:09
ویدئو ایمنی 00:03:20

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

ورود به عمق  59 :01:05
سه درس
ورود به عمق – درس گروهی 00:56:54
ورود به عمق – تکالیف خانگی 00:04:29
ورود به عمق – کشش ها  00:04:36

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

مدیریت انرژی  25 :00:57
سه درس
مدیریت انرژی – درس گروهی 00:45:54
مدیریت انرژی – تکالیف خانگی 00:06:40
مدیریت انرژی – کشش ها  00:04:51

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

کنترل استرس 20 :01:20
سه درس
کنترل استرس – کلاس گروهی   00:01:10
کنترل استرس – تکالیف خانگی  00:12:28
کنترل استرس -کشش ها 00:06:08

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

کنترل استرس 20 :01:20
سه درس
کنترل استرس – کلاس گروهی   00:01:10
کنترل استرس – تکالیف خانگی  00:12:28
کنترل استرس -کشش ها 00:06:08

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

مدیریت انرژی  25 :00:57
سه درس
مدیریت انرژی – درس گروهی 00:45:54
مدیریت انرژی – تکالیف خانگی 00:06:40
مدیریت انرژی – کشش ها  00:04:51

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

استقامت  40 :00:44
سه درس
استقامت – درس گروهی 00:35:24
استقامت – تکالیف خانگی 00:06:35
استقامت – کشش ها  00:02:41

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

التهاب 50 :01:01
سه درس
التهاب – کلاس گروهی   00:46:37
التهاب – تکالیف خانگی  00:11:01
التهاب – کشش ها 00:04:12

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

التهاب 50 :01:01
سه درس
التهاب – کلاس گروهی   00:46:37
التهاب – تکالیف خانگی  00:11:01
التهاب – کشش ها 00:04:12

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

استقامت  40 :00:44
سه درس
استقامت – درس گروهی 00:35:24
استقامت – تکالیف خانگی 00:06:35
استقامت – کشش ها  00:02:41

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

تحت فشار  02 :00:47
سه درس
تحت فشار – درس گروهی 00:42:17
تحت فشار – تکالیف خانگی 00:02:38
تحت فشار – کشش ها  00:02:07

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

طول عمر  29 :00:54
سه درس
طول عمر – کلاس گروهی   00:44:21
طول عمر – تکالیف خانگی  00:06:11
طول عمر – کشش ها 00:03:57

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

طول عمر  29 :00:54
سه درس
طول عمر – کلاس گروهی   00:44:21
طول عمر – تکالیف خانگی  00:06:11
طول عمر – کشش ها 00:03:57

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

تحت فشار  02 :00:47
سه درس
تحت فشار – درس گروهی 00:42:17
تحت فشار – تکالیف خانگی 00:02:38
تحت فشار – کشش ها  00:02:07

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

خلاقیت  42 :00:45
سه درس
خلاقیت – درس گروهی 00:38:31
خلاقیت – تکالیف خانگی 00:02:15
خلاقیت – کشش ها  00:04:56

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

معنویت 35 :00:54
سه درس
معنویت – کلاس گروهی   00:42:45
معنویت – تکالیف خانگی  00:07:31
معنویت – کشش ها 00:04:19

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

معنویت 35 :00:54
سه درس
معنویت – کلاس گروهی   00:42:45
معنویت – تکالیف خانگی  00:07:31
معنویت – کشش ها 00:04:19

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

خلاقیت  42 :00:45
سه درس
خلاقیت – درس گروهی 00:38:31
خلاقیت – تکالیف خانگی 00:02:15
خلاقیت – کشش ها  00:04:56

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

ماجراجویی زندگی  52 :00:58
سه درس
ماجراجویی زندگی – کلاس گروهی   00:52:29
ماجراجویی زندگی – تکالیف خانگی  00:03:18
ماجراجویی زندگی – کشش ها 00:03:05

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

ماجراجویی زندگی  52 :00:58
سه درس
ماجراجویی زندگی – کلاس گروهی   00:52:29
ماجراجویی زندگی – تکالیف خانگی  00:03:18
ماجراجویی زندگی – کشش ها 00:03:05

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

لینک دانلود شرکت کنندگان اقساطی دوره 

هفته پنجم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته چهارم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته سوم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته دوم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته اول

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته اول

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته دوم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته سوم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته چهارم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته پنجم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته دهم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته نهم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته هشتم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته هفتم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته ششم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته ششم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته هفتم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته هشتم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته نهم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

هفته دهم

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !