دوره قدرت ذهن ویم هوف مرد یخی

به دوره ویدئویی هشت هفته ای قدرت ذهن ویم هتف خوش آمدید! خرد قدیمی به جایی که مورد نیاز است ،  به دوران مدرن باز می گردد . قدرت ذهن

در سال 2018 ، یک چیز جالب در اسکن مغز در میشیگان، دیترویت، در دانشگاه ایالتی وین پیدا شد. آنها دریافتند که ویم هاف در واقع فعالیت مغزی دارد! حیرت آور است! این چیزی است که آنها دیدند! خُب ، این فقط کمی جالب بود.

چیزی که آنها واقعاً دیدند این بود که ویم هاف توانسته به مناطقی از مغز که قبلاً هرگز دیده نشده بود، به راحتی و به شدت دسترسی پیدا کند. درون ساقه مغز، همان چیزی که زندگی است – بقا ! به نیمکره ماده خاکستری اطراف مجرای مغز … به توانایی ایجاد مسیرهای عصبی جدید برای کنترل عمیق ترین قسمت های مغز ما، بنابراین ناگهان در محدوده کنترل خود، اراده خود قرار می گیریم. قدرت ذهن 

صعود از کوه اورست با شلوارک ، ایستادن به مدت 2 ساعت در یخ – اینها چالش هایی است که ویم هاف با آنها روبرو شده است. مطالعات اکنون نشان می دهد که مغز ویم هوف از نظر ساختاری متفاوت از مغز کسانی است که با سرما تمرین نکرده اند. برای در نظر گرفتن این موضوع، نشان داد که بسته به عملکرد فرد، تغییر پذیری مغز فرد می تواند از نظر ساختاری تغییر کند.

قسمت خوب این است که شما نیازی به انجام همه این چالش ها ندارید. با این وجود، شما قدرت تأثیرگذاری و اصلاح مجدد مغز و ذهن خود و تبدیل شدن به نسخه ای شاد، سالم و قوی از خود را دارید. آماده کردن و قرار دادن خود در یک موقعیت چالش برانگیز باعث می شود که فرایندهای عصبی مغز با فعالیت برای شکوفا شدن و درخشیدن تهییج شوند.

من می خواهم شما یاد بگیرید که ما قدرت ذهن را کشف کرده ایم، که ما می توانیم از نظر عصبی مسیرهایی را در هر قسمت از مغز ایجاد کنیم تا ما را خوشحال، قوی و سالم کند و حتی از ظرفیت کامل قدرت ذهن خود آگاه شویم. حتی می توانید بفهمید که معنای روح چیست، علم روح.

” ما می توانیم کارهای خیلی بیشتری انجام دهیم ! اما همه چیز با ایمان و انجام – تغییر مسیرهای عصبی آغاز می شود. باعث می شود شما بتوانید شاد، قوی و سالم شوید و همچنین تشخیص دهید که این قدرت چیست! این خود قدرت زندگی است، قدرت ذهن ، روح . ”

– مرد یخی ، ویم هاف

توجه داشته باشید: این دوره همراه با لایسنس ارائه می شود. لطفا پس از شرکت در دوره، جهت دریافت کد لایسنس خود، به پشتیبان تلگرام پیام دهید.

مرد یخی ویم هاف کیست ؟

ویم هاف معتقد است که انسان ها دارای یک قدرت درونی هستند، یعنی توانایی سازگاری با دمای شدید و زنده ماندن در محیط طبیعی ما. بر این اساس، وی روش ویم هاف را توسعه داد، راهی طبیعی برای رسیدن به وضعیت مطلوب جسم و ذهن.

با گذشت زمان، سبک زندگی ما، ما را از سازوکارهای دیرینه بقا جدا کرده است. در نتیجه ارتباطمان با قدرت درونی خود را از دست داده ایم. پس از دهه ها کاوش در خود و تحقیقات پیشگامانه، ویم روشی ساده اما موثر برای تحریک این فرایندهای عمیق فیزیولوژیکی، اتصال مجدد ما با خود، دیگران و طبیعت و تحقق کامل پتانسیل های ما ایجاد کرده است.

امروزه ویم به افراد در سراسر جهان، از مشاهیر و ورزشکاران حرفه ای گرفته تا افراد در هر سنی، می آموزد که بدن و ذهن خود را کنترل کرده و به موارد خارق العاده دست یابند.

شرایط شدید سرما شما را مجبور می کند تا آگاهی خود را به اراده خود متصل کرده و دوباره کنترل بدن و ذهن خود را بدست آورید.ذهن انسان قدرتمند است. با این حال، تفکر اغلب مانع از توانایی ما برای تجربه پتانسیل کامل آن می شود. به جای اینکه به خودمان و آنچه در اطراف ما اتفاق می افتد متصل شویم – اجازه می دهیم غرایز ما را راهنمایی کنند، ما از طریق آن فکر می کنیم و استدلال می کنیم.

ویم هوف ابتدا با قرار دادن بدن در شرایط بسیار استرس زا قدرت برقراری مجدد این ارتباط را کشف کرد که او را مجبور کرد تا به شهود خود بپردازد و با اراده خود پاسخ دهد. یک بار، در طی یک آزمایش کنترل شده، دمای بدن او چنان پایین آمد که از نظر علمی اعضای بدن او باید از کار می افتدادند. به محض اینکه با اراده خود ارتباط برقرار کرد و ذهن خود را بر روی شرایط فعلی خود متمرکز کرد، توانست جلوی افت دمای بدن خود را بگیرد.

یادگیری مدیریت سرما و  تسلط بر روشهای تنفس به ویم هاف و دیگران اجازه می دهد تا به قسمتهایی از مغز دسترسی پیدا کنند که قبلاً تصور می شد غیرقابل دسترس است. هنگامی که به این قسمتهای عمیق مغز خود دسترسی پیدا کردید، مسیرهای عصبی ایجاد می شود و دسترسی مجدد به آنها برای شما راحت تر است. ویم هوف توضیح می دهد که تجربه سرمای زیاد به معنای یادگیری ارتباط با خود برای مقابله با استرس است تا بتوانید بر التهاب و بیماری ذهن و روان غلبه کنید و با این کار می توانید به کاملترین پتانسیل خود برسید.

آنچه علم درمود روش ویم هاف و تاثیر آن بر کنترل ذهن و بدن می گوید

ویم هاف برای اثبات اعتبار با اثبات اینکه تکنیک های متد ویم هاف برای ایجاد فواید سلامتی کار می کند ، با دانشمندان همکاری کرده است. در حال حاضر ، چندین مطالعه در حال انجام است که در مورد اثرات فیزیکی متد ویم هوف تحقیق می کنند .

دانشمندان در حال یادگیری در مورد چگونگی تأثیر تکنیک های تنفسی ویم هوف بر فعالیت مغزی و متابولیکی ، التهاب و درد هستند. برای درک دقیق نحوه کارکرد این روش برای ایجاد منافع، تحقیقات بیشتری لازم است. دانشمندان باید یاد بگیرند که آیا نتایج ناشی از تمرینات تنفسی ، مدیتیشن یا قرار گرفتن در معرض سرما است.

شرکت کنندگان در یک مطالعه در سال 2014 تکنیک های تنفسی مانند هوشیاری بیش از حد هوا و حفظ نفس، مدیتیشن و غوطه ور شدن در آب سرد یخ را انجام دادند. نتایج نشان داد که سیستم عصبی سمپاتیک و سیستم ایمنی می توانند به طور ارادی تحت تأثیر قرار گیرند. این می تواند به دلیل اثر ضد التهابی تولید شده توسط این روش ها باشد.

دانشمندان معتقدند این امر می تواند به ویژه در درمان بیماری های التهابی ، به ویژه بیماری های خودایمنی مفید باشد. افرادی که متد ویم هاف را آموخته اند نیز علائم آنفولانزا کمتری دارند و سطح اپی نفرین پلاسما را افزایش می دهند.

گزارش سال 2014 اثربخشی روش ویم هوف در کاهش بیماری حاد کوهستان (AMS) را بررسی کرد. یک گروه 26 نفره از کوهنوردان هنگام پیاده روی در کوه کلیمانجارو از این روش استفاده کردند. این در جلوگیری از AMS و معکوس کردن علائم ایجاد شده مفید بود. برای گسترش این یافته ها، تحقیقات بیشتری لازم است.

یک مطالعه موردی در سال 2017 در مورد ویم هاف نشان داد که او قادر است با ایجاد پاسخ استرس مصنوعی در بدن خود، سرمای شدید را تحمل کند. دانشمندان بر این باورند که مغز و نه بدن به ویم هاف کمک می کند تا در معرض سرما پاسخ دهد. این مطالعه نشان می دهد که افراد می توانند کنترل سیستم عصبی خودمختار خود را برای ایجاد تغییرات مشابه بیاموزند.

شرکت در دوره ده هفته ای ویم هوف
شرکت در مینی کلاس رایگان ویم هوف

موضوع دوره آموزشی قدرت ذهن ویم هوف چیست ؟ 

طی 8 هفته آینده ، هر هفته یک سری فیلم ها با چالش مشاهده خواهید کرد. ما یک سری ویدئو ایجاد کرده ایم که در آن ویم هاف به شما می آموزد که چگونه می توانید با یک پروتکل سه مرحله ای ساده اما موثر از قدرت ذهن استفاده کنید. هر هفته ، او یک چالش جدید برای شما ارائه می دهد. ما همچنین تکنیک های تنفسی متناسب با شرایط و تکنیک های خاص را برای کمک به شما در تمرین تمرکز حواس درونی داریم.

در این دوره ، ما با چالش هایی روبرو خواهیم شد تا:

قدرت ذهن را بیدار کنیم

از منطقه راحتی خود فراتر رویم

محدودیت های جسمی و ذهنی خود را گسترش دهیم

سازگاری و مقاومت استرس خود را افزایش دهیم

هشت چالش پیش رو در همه اینها به شما کمک می کنند. با ایجاد استرس کنترل شده و مثبت از طریق روش ویم هوف در ترکیب با چالش ها، بدن و ذهن شما به صورت طبیعی سازگار می شوند. شما یک تغییر پذیری کلی نسبت به استرس ( منفی ) و یک آستانه بزرگتر برای مقابله با آن را تنظیم می کنید. این باعث شادتر ، سالم تر و قدرتمندتر شدن شما می شود. 

مراحل را دنبال کنید و موفق باشید!

چگونه این دوره را انجام دهیم ؟

قبل از شروع چالش ها، پروتکل سه گانه را به عنوان چارچوبی برای هر چالش معرفی خواهیم کرد. پروتکل سه گانه بدن و ذهن را برای هر چالش بهینه می کند.

هر هفته یک چالش جدید وجود دارد. می توانید این موارد را با سرعت خود دنبال کنید. اگر برای انجام این چالش به زمان بیشتری احتیاج دارید و یا نیاز به متوقف کردن دوره دارید، نگران نباشید ! افراد معمولاً قبل از ادامه کار وقت بیشتری را برای یک چالش اختصاص می دهند. با سرعت خودت حرکت کنید. فقط هفته را تکرار کنید تا نتایج مورد نظر خود را ببینید.

هر 7 روز ، مجموعه جدیدی از ویدیوها باز می شوند که هر یک مخصوص یک موضوع هستند. فیلم ها را تماشا کنید، به دستورالعمل ها گوش دهید و چالش را شروع کنید!

اگر یک چالش را تمام کردید و به هدف خود رسیدید، به هفته بعد بروید.

پیام مهم قبل از شروع دوره

تمرینات تنفسی می تواند تأثیرات فیزیولوژیکی شدیدی داشته باشد و باید طبق دستورالعمل انجام شود. همیشه آنها را در یک محیط امن، در حالت نشسته یا دراز کش انجام دهید. هرگز این تمرینات را قبل یا هنگام غواصی، رانندگی ، شنا، استحمام یا در هر شرایط دیگری که از دست دادن هوشیاری منجر به صدمات جسمی می شود، انجام ندهید.

تنفس ویم هوف ممکن است باعث احساس گزگز، زنگ زدن در گوش و یا سبکی سر شود. اینها واکنش های عادی هستند و دلیلی برای هشدار نیستند. اگر بیهوش شوید، بیش از حد پا را فراتر گذاشته اید و باید دفعه بعد آن را آهسته تر انجام دهید.

این یک دوره برای تمرین کنندگان با تجربه است. نکته مهم این است که گام به گام منطقه راحتی خود را گسترش دهید. اگر خیلی سریع و خیلی دور از منطقه راحتی خود فاضله بگیرید، این می تواند منجر به واکنش منفی نسبت به موقعیت ها / محرک های خاص شود، که مانع پیشرفت می شود.

بنابراین، یک رویکرد متعادل لازم است. این باید به تدریج منطقه راحتی شما را با سرعت پایدار و سازگار توسعه دهد. نگه داشتن این ثبات محدودیت های جسمی و روانی شما را گسترش می دهد.

این روش را در دوران بارداری، یا اگر صرع نیستید، تمرین نکنید. افرادی که مشکلات قلبی عروقی یا هر بیماری جدی دیگری دارند، همیشه باید قبل از شروع روش ویم هاف با یک پزشک متخصص مشورت کنند.

محتوای دوره قدرت ذهن ویم هوف مرد یخی
حمام یخ 41 :00:32
چهار درس
معرفی حمام یخ  00:02:27
چگونگی حمام یخ  00:06:56
انگیزشی حمام یخ 00:03:35
انجام حمام یخ   00:19:43

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

معرفی 00:20:56
3 درس
معرفی 00:03:11
سه مرحله 00:01:47
غلیان تنفسی 00:15:58

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

معرفی 00:20:56
3 درس
معرفی 00:03:11
سه مرحله 00:01:47
غلیان تنفسی 00:15:58

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

حمام یخ 41 :00:32
چهار درس
معرفی حمام یخ  00:02:27
چگونگی حمام یخ  00:06:56
انگیزشی حمام یخ 00:03:35
انجام حمام یخ   00:19:43

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش پا 25 :00:35
چهار درس
معرفی چالش پا 00:02:20
چگونگی چالش پا 00:04:44
انگیزشی چالش پا 00:02:39
انجام چالش پا 00:25:42

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش شنا 25 :00:14
چهار درس
معرفی چالش شنا  00:01:29
چگونگی چالش شنا 00:03:45
انگیزشی چالش شنا 00:02:49
انجام چالش شنا 00:06:22

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش شنا 25 :00:14
چهار درس
معرفی چالش دست 00:01:29
چگونگی چالش دست 00:03:45
انگیزشی چالش دست 00:02:49
انجام چالش دست 00:06:22

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش پا 25 :00:35
چهار درس
معرفی چالش پا 00:02:20
چگونگی چالش پا 00:04:44
انگیزشی چالش پا 00:02:39
انجام چالش پا 00:25:42

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش زیر شکم قیچی 44 :00:16
چهار درس
معرفی چالش زیر شکم قیچی 00:01:39
چگونگی چالش زیر شکم قیچی 00:03:27
انگیزشی چالش زیر شکم قیچی 00:02:10
انجام چالش زیر شکم قیچی 00:09:28

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش دست 21 :00:41
چهار درس
معرفی چالش دست  00:01:53
چگونگی چالش دست 00:04:57
انگیزشی چالش دست 00:02:42
انجام چالش دست 00:31:49

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش دست 21 :00:41
چهار درس
معرفی چالش دست 00:01:53
چگونگی چالش دست 00:04:57
انگیزشی چالش دست 00:02:42
انجام چالش دست 00:31:49

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش زیر شکم قیچی 44 :00:16
چهار درس
معرفی چالش زیر شکم قیچی 00:01:39
چگونگی چالش زیر شکم قیچی 00:03:27
انگیزشی چالش زیر شکم قیچی 00:02:10
انجام چالش زیر شکم قیچی 00:09:28

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش  دویدن 26 :00:22
چهار درس
معرفی چالش دویدن 00:01:59
چگونگی چالش دویدن 00:13:08
انگیزشی چالش دویدن 00:03:00
انجام چالش دویدن 00:04:19

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش ریه ها 38 :00:38
چهار درس
معرفی چالش ریه ها   00:01:20
چگونگی چالش ریه ها 00:03:18
انگیزشی چالش ریه ها 00:02:16
انجام چالش ریه ها 00:31:44

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش ریه ها 00:38:38
چهار درس
معرفی چالش ریه ها   00:01:20
چگونگی چالش ریه ها 00:03:18
انگیزشی چالش ریه ها 00:02:16
انجام چالش ریه ها 00:31:44

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش  دویدن 26 :00:22
چهار درس
معرفی چالش دویدن 00:01:59
چگونگی چالش دویدن 00:13:08
انگیزشی چالش دویدن 00:03:00
انجام چالش دویدن 00:04:19

 

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

تشکر 27 :00:02
یک درس درس

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش مدیتیشن 24 :00:30
چهار درس
معرفی چالش مدیتیشن   00:01:56
چگونگی چالش مدیتیشن 00:07:17
انگیزشی چالش مدیتیشن 00:02:42
انجام چالش مدیتیشن 00:18:29

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

چالش مدیتیشن 24 :00:30
چهار درس
معرفی چالش مدیتیشن   00:01:56
چگونگی چالش مدیتیشن 00:07:17
انگیزشی چالش مدیتیشن 00:02:42
انجام چالش مدیتیشن 00:18:29

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

تشکر 27 :00:02
یک درس درس

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

بخش پاداش – پروتکل های تنفسی  35 :00:46
نه درس
معرفی 00:02:02
پروتکل تنفسی – محیط کم اکسیژن   00:06:35
پروتکل تنفسی – تنظیم خلق و خو  00:06:42
پروتکل تنفسی – استقامت  00:04:01
پروتکل تنفسی – بهبود خواب 00:05:29
پروتکل تنفسی – خماری 00:08:47
پروتکل تنفسی – فعال کردن چربی قهوه ای 
00:04:49
پروتکل تنفسی – تنفس قدرتی
00:05:15
پروتکل تنفسی – تعدیل درد
00:02:55

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

بخش پاداش – انیمیشن های ورود عمیق  58 :00:32
پنج درس
3 ستون – تنفس   00:08:57
3 ستون – سرما 00:06:43
3 ستون – ذهن 00:04:31
تحقیق روش ویم هوف – مطالعه اندوتوکسین 00:04:31
تحقیق روش ویم هوف – مطالعه غلبه ذهن بر ماده  00:06:59

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

بخش پاداش – انیمیشن های ورود عمیق  58 :00:32
پنج درس
3 ستون – تنفس   00:08:57
3 ستون – سرما 00:06:43
3 ستون – ذهن 00:04:31
تحقیق روش ویم هوف – مطالعه اندوتوکسین 00:04:31
تحقیق روش ویم هوف – مطالعه غلبه ذهن بر ماده  00:06:59

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

بخش پاداش – پروتکل های تنفسی  35 :00:46
نه درس
معرفی 00:02:02
پروتکل تنفسی – محیط کم اکسیژن   00:06:35
پروتکل تنفسی – تنظیم خلق و خو  00:06:42
پروتکل تنفسی – استقامت  00:04:01
پروتکل تنفسی – بهبود خواب 00:05:29
پروتکل تنفسی – خماری 00:08:47
پروتکل تنفسی – فعال کردن چربی قهوه ای 
00:04:49
پروتکل تنفسی – تنفس قدرتی
00:05:15
پروتکل تنفسی – تعدیل درد
00:02:55

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

بخش پاداش – تنفس تمرکز درونی  35 :00:16
چهار درس
معرفی 00:06:22
تمرکز درونی – تنفس ضربان قلب  00:03:39
تمرکز درونی – تنفس اکسیژن  00:03:06
تمرکز درونی – تنفس جریان 00:03:28

محدودیت محتوا

برای مشاهده ادامه محتوا ورود کنید !

شرکت در دوره قدرت ذهن ویم هوف مرد یخی